ÁSZF
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Nagy Loránd ev. képviseletében Nagyné Czeglédi Ildikó (székhely: Magyarország, 2030 Érd, Csanád Utca 78. adószám: 59919412-1-33), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: Nagy Loránd EV.
A szolgáltató székhelye: Magyarország, 2030 Érd, Csanád Utca 78.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: czeglediildi82@gmail.com
Adószáma: 59919412-1-33
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Telefonszáma: +36 20 556 52 39
Adatvédelmi nyilvántartási száma: 57967921
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Websupport Magyarország Kft., 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99.
Az ÁSZF-ben használt fontosabb fogalmak
– Szolgáltató: a szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet. A programok szervezője, a termékek forgalmazója, az előfizetéses szolgáltatás nyújtója. Termékértékesítés kapcsán a Szolgáltató alatt Eladót kell érteni.
– Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.
– Távollevők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék, vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.
– Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a Vásárló részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a Vásárló pedig megfizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás ellenértékét.
– Termék: a weboldal kínálatában szereplő, a weboldalon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a szerződés tárgyát képezi, ide értve az online termékeket is.
– Vásárló: minden olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, akinek/amelynek a részére Szolgáltató a weboldalán keresztül terméket ad el, vagy szolgáltatást nyújt.
- BEVEZETÉS
I/1. Bevezető̋ rendelkezések
A jelen Általános Szerződési Feltételek célja, hogy rögzítse a Fejleszd lelkesen – Nagy Loránd EV. képviseli: Czeglédi Ildikó továbbiakban Szolgáltató szolgáltatásaira történő jelentkezési, vásárlási, lemondási, részvételi és adatkezelési elveket.
I/2. Az Általános Szerződési Feltételek elérhetősége
A Szolgáltató a hatályos Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot weboldalán teszi közzé, vagy elektronikus levélben küldi el a Vásárlók részére.
I/3. Az Általános Szerződési Feltételek tartalma
Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat, termékeket igénybe vevő Vásárló jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza.
Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a Szolgáltató által szervezett programra való jelentkezés és azon való megjelenés esetén, az online program/anyag megvásárlása, valamint a Vásárló által történő egyéb termék vásárlás, vagy szolgáltatás nyújtás (pl. előfizetés) során.
Ezen feltételek általános szerződési feltételeknek minősülnek, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak. A jelen Általános Szerződési Feltételek bizonyos rendelkezései kizárólag a Fogyasztóként eljáró Vásárlókra vonatkoznak.
A Vásárló, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit.
Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között.
Amennyiben a Szolgáltató a vételár (termékek ára, online programok, részvételi díj, előfizetési díj) átutalását megelőzően, szabályszerűen közzéteszi, vagy elküldi a Vásárló részére a jelen Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot, de a Vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kapcsolatban nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, azonban a vételár összegét átutalja a Szolgáltató bankszámlájára, vagy más módon megfizeti, úgy kell tekinteni, hogy a Vásárló az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.
I/4. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024. március 20. napján lép hatályba, ez megegyezik az Általános Szerződési Feltételek weboldalon való közzétételének napjával. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi Vásárlóra és vásárlásra, megrendelésre, előfizetésre hatályosak.
A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén a megrendelés elküldésének időpontjában érvényben és hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kerülnek alkalmazásra.
Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott, az alábbiakban megnevezett szolgáltatásokra terjednek ki: a Szolgáltató által szervezett programokon való részvétel és a Szolgáltató weboldalán elérhető online programok, workshopok, videótárak, termékek, szolgáltatások (előfizetés) megvásárlása.
A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az a személy jogosult, aki előzetesen jelentkezett a Szolgáltató által meghirdetett programra, vagy a terméket, szolgáltatást megrendelte, a jelentkezés (megrendelés) elfogadását a Szolgáltató visszaigazolta, a vételárat (részvételi díjat, előfizetési díjat) megfizette Szolgáltató részére és jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.
Az Általános Szerződési Feltételek a fentiekben nevesített szolgáltatások vonatkozásában, az ezen szolgáltatások igénybevétele során a szerződő felek között keletkező jogokat és kötelezettségeket szabályozza.
I/5. A szerződés létrejötte, a szerződés megszüntetése
A Vásárló, valamint a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre, amely meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit. A szerződés elektronikus úton jön létre azzal, hogy Vásárló a programra jelentkezik, a jelentkezést elküldi, a terméket, vagy szolgáltatást megrendeli, a megrendelést elküldi és azt a Szolgáltató visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Vásárló ajánlatát) a Vásárló által megadott elektronikus levelezési címére, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett.
A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően is a szerződéstől elállni, annak teljesítésére tőle már el nem várható okok miatt (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, a terméket nem forgalmazza, vis major, betegség stb.). Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Vásárlóval, amennyiben pénzmozgás történt.
- VÁSÁRLÁS MENETE
II/1. Online és egyéb termék vásárlása
A Szolgáltató a kurzusok, workshopok tematikájáról, időpontjáról, helyszínéről, a termékek tulajdonságairól, a szolgáltatások tartalmáról weboldalán és elektronikus levélben ad tájékoztatást a Vásárlók számára. Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A Szolgáltató által készített online és egyéb termékek a www.fejleszdlelkesen.hu weboldalon kerülnek bemutatásra. A weboldalon az adott program vagy esemény oldalára vagy menüpontjára kattintva érhetők el az egyes szolgáltatások. Az egyes online termékre kattintva tekinthetők meg az adott programmal, előfizetéssel, videótárral kapcsolatos részletes információk.
A Vásárló a „kosárba teszem” gombra kattintva indíthatja el a vásárlás folyamatát.
II/2. A Vásárló a „Kosárba” teszi a kiválasztott terméket
A weboldal jobb felső sarkában található „Kosár” ikonra kattintva van lehetőség megnyitni a kosarat és megtekinteni annak tartalmát, a megvásárolni kívánt online (és egyéb) termékeket. A kosárból kilépve lehetőség van arra, hogy a Vásárló a weboldalon tovább folytassa a termékek áttekintését, vásárlását.
A vásárlás során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a Vásárló törölni kívánja a kosárban található termékeket, ezt a darabszám nullázásával, vagy a termék neve előtt található „X” jel és a „frissítés” gomb megnyomásával van lehetősége megtenni.
Ha minden megvásárolni kívánt termék a kosárba került, a Vásárló a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával kezdheti el a megrendelési folyamatot.
A Vásárló dönthet arról, hogy regisztrációt követően, vagy regisztráció nélkül vásárol a webáruházban. A regisztrált Vásárlók az oldal jobb felső sarkában lévő FIÓKOM menüpontban a belépést követően (e-mail cím, jelszó megadásával) megtekinthetik korábbi megrendeléseiket, a folyamatban lévő rendelések állapotát, jelenlegi helyzetét és számukra egyszerűbbé válik egy újabb megrendelés leadása vagy előfizetésük lemondása, hiszen nem kell ismét megadni adataikat.
A már korábban regisztrált Vásárló a „Bejelentkezés” ikonra kattintva, a szükséges adatok megadásával (felhasználónév, jelszó) léphet tovább.
A következő ablakban kerülnek megadásra a Vásárló személyes adatai (vezetéknév, keresztnév, cégnév, cím, e-mail cím, telefonszám).
Az adatok megadását követően a Vásárló részéről a fizetés közvetlenül a bankszámlánkra történik. Fizikai termék esetén a kiszállítás az összeg beérkezését követően történik. Digitális termék esetén a termék az összeg beérkezését követően e-mailben lesz elérhető.
Ezt követően kerül elfogadásra az Általános Szerződési Feltételek és az Adatvédelmi Szabályzat az arra vonatkozó négyzetek jelölésével. A Vásárló itt tud feliratkozni a hírlevélre is, amiről bármikor leiratkozhat.
Ezután – amennyiben mindent rendben talál a Vásárló – a megrendelés elküldésre kerül a „Megrendelés” gomb megnyomásával.
A honlapon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya alá tartozó megrendelések esetén a Vásárló minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Vásárló által a honlapon keresztül tett ajánlatnak a Szolgáltató által történő elfogadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései szerint.
A Vásárló a „Megrendelés” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.
A megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezése egy automatikus válaszüzenet formájában visszaigazolásra kerül, majd, ha szükséges a Szolgáltató képviselője felveszi a kapcsolatot telefonon, vagy elektronikus üzenet formájában a Vásárlóval.
A felek közötti szerződés minden esetben akkor jön létre, amikor a Szolgáltató kinyilvánítja, hogy elfogadja a Vásárló megrendelését.
Ha a Vásárló megrendelést küld a webáruház oldalán, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Vásárló ajánlatát) adásvételi szerződés jön létre a Vásárló és a Szolgáltató között.
A Vásárló elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja a megrendelést, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra, így a későbbiekben nem kereshető vissza.
Az online program megrendelését és díjának megfizetését követően, a Vásárló a www.fejleszdlelkesen.hu weboldalon vagy az emailben található linkeken, csatolt fájlokban éri el a megvásárolt programot és az információkat.
Vásárló a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A regisztráció/vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Vásárló más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató a Vásárló számára a megrendelés során az adatok leellenőrzésére minden esetben lehetőséget biztosít.
III. AZ EGYES TERMÉKEK FELTÉTELEIRŐL
III/1. Otthon végezhető Programok:
Az Otthon végezhető Programok 5-7 éves gyermekek otthoni fejlesztéséhez készültek. Ezeket a programokat a Vásárló a vásárlás visszaigazolása után, emailben lévő csatolmányban pdf. formátumban tudja letölteni, valamint az emailben lévő linken elérhető online felületen tudja elérni.
III/1./1. Iskolaelőkészítő online program:
Az Iskolelőkészítő program 9 részre, részképességre bontva tartalmaz gyakorló feladatlapokat és YouTube videókat linkek formájában. A csomag tartalma: 100 feladat pdf formában 16 YouTube videó.
Az Iskolelőkészítő program egyes részképességet gyakoroltató feladatsorait és a hozzá tartozó videókat a Vásárló külön-külön is megvásárolhatja (a YouTube videók/feladatsorok külön nem vásárolhatók meg). Ezek a termékek a következők:
- Logika
A csomag tartalma: 21 feladat pdf formátumban
- Auditív figyelem
A csomag tartalma: 3 YouTube videó linkje
- Vizuális figyelem
A csomag tartalma: 20 feladat pdf formátumban, 4 YouTube videó linkje
- Grafomotorika
A csomag tartalma: 20 oldalnyi feladat pdf formátumban
- Általános tájékozottság
A csomag tartalma: 10 feladat pdf formátumban, 2 YouTube videó linkje
- Ritmus
A csomag tartalma: 10 feladat pdf formátumban, 2 YouTube videó linkje
- Téri tájékozódás, irányok
A csomag tartalma: 20 feladat pdf formátumban, 4 YouTube videó linkje
III/1./2. Diszlexia/Diszgráfia/Diszkalkulia prevenciós online program:
Szintén az Iskolaelőkészítő program részeit tartalmazza a három speciális csomag, amely diszlexia, diszgráfia vagy diszkalkulia gyanú (nem diagnosztizált eset) esetén alkalmazható a részképességek fejlesztésére, otthoni gyakorlásra. Ezek a termékek a következők:
- Diszlexia prevenciós online program
A csomag tartalma: 70 feladat pdf formátumban és 14 YouTube videó.
- Diszgráfia prevenciós online program
A csomag tartalma: 65 feladat pdf formátumban és 13 YouTube videó
- Diszkalkulia prevenciós online program
A csomag tartalma: 50 feladat pdf formátumban és 10 YouTube videó
III/1./3. Asszociációs játékok csomag:
A csomag tartalma: 4 letölthető feladat pdf-formában, 2 fájl mappa, amely a játékok képeit tartalmazza és 3 YouTube videó.
III/1./4. Szövegértés online program:
A csomag tartalma: 10 mesevideó (5 mese kétféleképpen feldolgozva).
III/1./5. Matematika előkészítő/gyakorló csomag:
A csomag tartalma: 20 feladat.
III/1./6. Iskolaérettségi felmérő feladatlapok:
A csomag tartalma: 12 feladat.
III/1./7. Iskolába készülök munkafüzet 1.rész:
A munkafüzet 43 darab feladatot tartalmaz irkatűzött formában, A4-es méretben.
III/1./8. Iskolába készülök munkafüzet 2.rész:
A munkafüzet 45 darab feladatot tartalmaz irkatűzött formában, A4-es méretben.
- ÉLŐ FEJELESZTŐ ÓRÁK
Csoportos és egyéni foglalkozások helyszíne:
SZÜLŐK FÓRUMA EGYESÜLET, 2440 Százhalombatta, Kodály Zoltán sétány 22-24.
- ADATKEZELÉS
Az adatkezelés tekintetében a weboldalon olvasható Adatvédelmi szabályzatban foglaltak az irányadók.
- ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A Szolgáltató hétköznap 9-18 óra között telefonon vagy 48 órán belül elektronikus levélben válaszol a Vásárlók programmal, szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseire, a jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzített elérhetőségein.
VII. SZOLGÁLTATÁSOK ÁRA
Az internetes áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, melyek pénzneme magyar Forint és mentesülnek az Általános Forgalmi Adó alól. Az esetlegesen felmerülő szállítási díjat a termék eladási ára nem tartalmazza. A szállítási költség minden esetben a Vásárlót terheli, amennyiben a Szolgáltató a weboldalon nem ad más tájékoztatást.
A Szolgáltató fenntartja az átváltoztatás jogát.
A Szolgáltató által küldött visszaigazolást követően a megrendelés fizetendő végösszege nem változik. Előfordulhat azonban, hogy valamilyen technikai hiba vagy elírás következtében a piaci ártól jelentősen eltérő, téves ár jelenik meg a weboldalon. Hibás áron történő rendelés esetén is érkezhet a megrendelésről automatikus visszaigazolás a Vásárló elektronikus levelezési címére, ez azonban nem tekinthető a megrendelés elfogadásának.
Ilyen esetben a Szolgáltató a rendelt termék feladása, vagy az ahhoz való hozzáférés biztosítása előtt telefonon (vagy e-mail-ben) megkeresi a Vásárlót egyeztetés céljából. Az ilyen megrendeléseket a Szolgáltató nem tekinti érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termékek, kurzusok árait pontosan tüntesse fel weboldalán. Amennyiben minden gondossága ellenére hibás ár került a webáruházban feltüntetésre, az Szolgáltató nem kötelezhető arra, hogy a terméket a hibás áron értékesítse, vagy a programot elérhetővé tegye.
VIII. ADATJAVÍTÁS
A vásárlás során a Vásárlónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására, vagy törlésére.
Ha a megrendelés elküldését követően szeretné a Vásárló módosítani a megadott adatokat, ezt a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott elérhetőségein tudja jelezni a Szolgáltató irányába.
A Vásárló a megrendelés véglegesítésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Vásárló hibás adatbeviteléből, illetve a pontatlanul közölt adatokból keletkező károkért nem vonható felelősségre.
A megrendelés során pontatlanul megadott elektronikus levelezési cím, vagy a postafiók tárhelyének telítettsége a visszaigazolás hiányát okozhatja, ami megakadályozhatja a szerződés létrejöttét. Ilyen esetekben a Szolgáltató megpróbál egyéb módon kapcsolatba lépni a Vásárlóval.
- FIZETÉSI FELTÉTELEK
A Szolgáltató által üzemeltetett webáruházban fizetni előre utalással lehet.
A Vásárló ez esetben a Szolgáltató bankszámlájára utalja a megvásárolni kívánt termék ellenértékét. Az összeg Szolgáltató bankszámlájára történő megérkezését követően Szolgáltató intézkedik a termékhez hozzáférés biztosításáról, vagy a termék feladásáról. Az utaláshoz szükséges adatokat, információkat a Szolgáltató által küldött elektronikus levél (e-mail) tartalmazza.
- SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
A Szolgáltató által üzemeltetett webáruházban megrendelt fizikai termékeket a Magyar Posta Zrt. segítségével juttatja el a Szolgáltató a Vásárlóhoz Magyarország területén belül.
- ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÁS
A Szolgáltató kizárólag a hatályos jogszabályok rendelkezéseivel összhangban, az adatkezelési és adatvédelmi rendelkezések előírásait szigorúan betartva végzi a személyes adatok kezelését, figyelembe véve a jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság, a célhoz kötöttség, adattakarékosság, pontosság, korlátozott tárolhatóság alapelveit.
A Szolgáltató megtesz minden olyan technikai és szervezési intézkedést, hogy a Vásárlók személyes adatait biztonságos, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. rendelete által előírt módon kezelje.
A személyes adatok kezelésével kapcsolatos Adatkezelési Tájékoztató szintén a Szolgáltató weboldalán és székhelyén érhető el.
XII. JÓTÁLLÁS
Jogszabályban előírt kötelező jótállási kötelezettség nem vonatkozik a Szolgáltató által forgalmazott termékekre.
XIII. PANASZKEZELÉS
Amennyiben a Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban nem elégedett, és panasszal szeretne élni a Szolgáltató felé, azt írásban, postai úton (Nagy Loránd EV (képviseli: Czeglédi Ildikó) 2030 Érd, Csanád utca 78.), vagy elektronikus levél formájában (czeglediildi82@gmail.com) teheti meg.
A Szolgáltató minden panaszt kivizsgál.
A panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
– a Vásárló neve, lakcíme,
– a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
– a Vásárló panaszának részletes leírása, a Vásárló által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
– a Szolgáltató nyilatkozata a Vásárló panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
– a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírása,
– a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
– a panasz egyedi azonosítószáma.
A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely Hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes Hatóság, illetve a Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a Békéltető Testületi eljárást.
XIV. VEGYES ÉS ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
A Vásárló weboldalról történő megrendelése feltételezi, hogy a Vásárló az elektronikus kereskedelemre vonatkozó technikai, valamint jogszabályi ismeretekkel rendelkezik. Ezen ismeretek hiányából, valamint az elektronikus termékek hibájából, az informatikai, távközlési szolgáltatóknak (például az internetszolgáltató) felróható hibákért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
Amennyiben kötelező erejű jogszabályi rendelkezés, vagy bírósági döntés jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezését korlátozza vagy érvényteleníti, az nem érinti az Általános Szerződési Feltételek többi rendelkezésének érvényességét.
Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdések tekintetében a Magyar Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. tv.) és az egyéb vonatkozó jogszabályi rendelkezések irányadók.
- VONATKOZÓ JOGSZABÁLYOK
A felek között létrejött szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
– 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
– 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;
– 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
– 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024. október 1. napján lépnek hatályba, az ezt követően létrejött szerződések tekintetében alkalmazandók.
XXV. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
- A Szolgáltató felhívja a jelentkező̋, vásárló figyelmét arra, hogy jelen honlapon nyújtott szolgáltatásokat és programokat saját kockázatára veszi igénybe. Arra a szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.
- A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF-t egyoldalúan módosítani. A módosítás jelen honlapon való közzététellel válik hatályossá.
- Jelen honlap szerzői jogvédelem alatt áll. A honlapon megjelenített tartalom részét vagy egészét kizárólag a Szolgáltató́ előzetes írásbeli hozzájárulásával lehet bármilyen formában felhasználni.
Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. (1959. évi IV. tv.), a 2001. évi CVIII., valamint a 17/1999 (II.5.) Korm.r. rendelkezései az irányadóak.